millennium de bez ! ♥

salam warga blogger . setelah sekian lama menghilangkan diri . akhirnya aku muncul kembali . memang dah lama tak update blogg ni . kalau nak tahu aku last minute dapat panggilan berkhidmat untuk negara . korang semua tahu tak ? mesti lah tau kan . dari segi saintifik dia pulak Program Latihan Khidmat Negara ( PLKN ) . di sini aku ingin menceritakan ketika aku berada di PLKN sejak dari hari first hingga aku dapat sijil tamat latihan .

hari first sumpah tak best sebab tak boleh nak ikut aktiviti kat situ lagi . macam-macam hal berlaku . yang nangis , yang nak balik , yang comment makanan tak sedap . pssttt ! *tapi memang betul pun . dan dari situ juga lahh aku kenal pelbagai jenis ragam manusia . o0ooo . yaa . lupa pula . kawan-kawan aku datang nya daripada sabah dan sarawak . tapi seriously dorang semua friendly gilaa . best kawan dengan dorang .

bila dah masuk pertengahan , aktiviti semakin lasak and sangat menyeronokkan . paling best masa buat flying fox dengan repailing . terbaik ! tapi siapa yang gayat memang kata tak best lahh kan . kebanyakan nya wirawati lahh yang takut . tapi kalau korang nak tahu , ada juga wira yang takut tak nak buat flying fox dengan repailing tu . haha . so funny ar . mengalahkan wirawati pula nya .

minggu terakhir di Kem Millennium , kitorang ada aktiviti wirajaya . bestt ! paling best sekali aku dapat tidur dengan mentor aku ummi Shara ♥ haaaa . korang ada ? tak ada kan ? just for me oke . haha . sebelum tidur tu ummi masak kan maggi untuk kitorang . sweet memory lahh . ummi yang sedia kan makanan untuk anak-anak . hehe . sayang ummi ♥

paling sedih masa 02 Disember 2011 jam 3 pagi kitorang turun g dewan makan hantar kawan yang dari sandakan nak balik , sumpah sedih . aku sedih tengok bestfriend aku nak balik . sebab lepas ni tah kitorang dapat jumpa lagi atau tak . dia lahh kawan yang paling aku sayang . bin2x ! i miss you . hmmm . tak apa lahh . panjang umur , insyaAllah kita semua dapat jumpa lagi kan ?

banyak sangat kenangan di Kem PLKN Millennium Beranang . kalau nak di ceritakan patah riuk jari 10 aku ni . cukup lahh hanya ni je . haaa . ni lahh gambar kenangan kitorang bersama ♥


haaa . ni gambar kitorang dengan bendera kompeni sebelum bendera di serah kan kepada komandan kem . ni lahh kenangan bersama bendera tersayang . aku lupa pula nak bagitahu . aku dari kompeni Rentap a.k.a Alpha . tahniah buat Rentap sebab di anugerahkan kompeni terbaik !


ni pula 3 sahabat yang sering bersama . ke mana kitorang pergi mesti bertiga .


ni geng wirawati dorm c yang famous amous . tapi kurang 4 orang laaa . kitorang selalu sangat kene attack dengan cikgu . tapi kitorang no feeling . yang penting kitorang semua happy .


its me dear ^^


tepian lombong yang cukup indah .


5 anak ummi shara ♥


with my bestfriend .


and lastly aku tak sangka yang aku di anugerahkan sebagai
wirawati terbaik kenegaraan . (",)


No comments: