Blog Pinky Pinkish?



Assalamualaikum readers, silent reader, kaki skodeng, kaki blogwalking, kaki singgah tinggal tapak kat chatbox, kaki menyibuk, kaki jaga tepi kain orang, dan segala jenis kaki. Oleh itu, please beware kerana blog aku ada penunggu.

Kat entry ni aku nak kongsi sikit kisah pasai pa blog aku warna pink. Sebenarnya aku tak minat pun warna pink, SERIOUS! Aku minat color blue dengan yellow. (saja letak warna berlainan dengan ayat) Hm. Tapi tu laa kekadang ada yang kata aku gila pink and aku rasa tak boleh terima kenyataan, rasa nak mengamuk, rasa nak terajang sekali pun ada. Sedihhh.

Kisah sebenarnya blog ni ehhmmmmm tak sampai hati nak update. Sebenarnya blog ni..... Blog ni... Blog ni... Dah ter... Dah terlanjur. Hmm. Betul! Tak tipu. Blog ni dah terlanjur pink and malas dah nak renovate again, so disebabkan tu lah teruskan je edit blog dengan warna pink ni. Sorry buat semak mata yang datang menyinggah. Kalau rasa semak ke serabut ke boleh laa list down comment untuk renovate blog ni secara percuma.



Terima kasih,

Yang menurut perintah,
Jari jemari yang pantas menari tanpa disuruh lagi dan lagi.

No comments: