PRODUK SHAKLEE BANYAK KESAN SAMPINGAN


Assalamualaikum. Pernah dengar pasal SHAKLEE? SHAKLEE tu apa? Meh ceq nak habaq yang SHAKLEE tu binatang apa sebenarnya. Actually SHAKLEE adalah supplement terbaik di dunia okay. Haa baca lagi sekali TERBAIK DI DUNIA!

Okay cerita dia macam ni. SHAKLEE ni sebenarnya dah wujud puluhan tahun yang lalu, cuma sebelum ni SHAKLEE belum dimasukkan ke pasaran Malaysia. Dulu SHAKLEE ni famous dalam kalangan orang barat je. Sebab keberkesanannya dijamin hebat mampu mengubati pelbagai jenis penyakit. Oleh itu, SHAKLEE di perkenalkan di Malaysia kini.

SHAKLEE di suatu ketika dahulu

Keseluruhan produk SHAKLEE ada kesan sampingan yang tersendiri. SHAKLEE banyak sangat mengubah pengamal SHAKLEE daripada yang kurus ke gemuk, yang gemuk ke kurus, yang sakit ke sihat, yang lemah ke bertenaga, yang kusam jadi cantik, yang berjerawat ke putih gebu mulus. Setiap produk SHAKLEE juga ada kelebihan tersendiri. Antara terlaris di pasaran kini adalah ENERGY SOY PROTEIN SHAKLEE (ESP) memang paling laris terlajak laris sangat. Rasa soya dia memang umpphh! Cukup mantop! Kelebihan dia lagi baik daripada soya yeo's kat luar sana. Dan cuba sekali baru tau sengatan dia macam mana.

ESP gilaan ramai

Bagi yang nak cantik tapi tak nak minum ESP boleh ambil set cantik tablet Vita C dan Vita E. Yang ni pun okay sangat. Ramai berjaya flawless kan muka tu dengan set Vita C dan Vita E. Lagi-lagi bulan Jun ni promo untuk dua produk ni. Memang kena sangat laa nak cantik raya nanti kan. Wihuuuuu!! :D



Okay untuk yang berisi nak kurus boleh ambil produk SHAKLEE Lecithin atau Omega Guard dan juga Herblax. Fungsi Lecithin lebih kurang Omega Guard cuma Lecithin bantu singkir lemak baru. Kalau Omega Guard ni singkir lemak tepu tu. Uolls boleh pilih mengikut bajet sendiri. Manakala Herblax pulak untuk buang segala lemak yang telah di bakar tu. Kiranya Herblax untuk melancarkan proses pembuangan yang memang super duper lancar tanpa gangguan di skala 6 >.<

Untuk nak tambah berat badan pulak boleh try consume Meal Shakes. Kalau nak ambil set lagi bagus. Lagi satu Meal Shakes ni bukan orang dewasa je boleh minum. Anak kecil pun boleh. Gantikan susu kepada Meal Shakes. Lagi lagi masalah anak yang kurang nak makan sangat tu. Boleh beri mereka minum Meal Shakes ni. Tersenyum puas hati je mama mama sekalian nanti :)


Banyak lagi produk Shaklee yang lain. So rasanya sampai sini je dulu nak hupdate pasal SHAKLEE. Uolls boleh follow instagram @shakleehani untuk lihat lebih lagi produk SHAKLEE. Sebarang pertanyaan atau pendapat boleh direct whatsapp Hani okay ;)



No comments: